internetowy marketing

narzędzia social media

Chcesz wiedzieć z jakich narzędzi korzystają profesjonaliści przy zarządzaniu profilami na mediach społecznościowych i planowaniu swoich działań? W artykule przedstawimy kilka narzędzi takich jak platformy, aplikacje i oprogramowanie desktopowe, które mogą Ci ułatwić i przyśpieszyć pracę.

Adobe Lightroom

Ten program to najlepszy sposób na tworzenie profesjonalnych zdjęć na Twój profil Instagramowy. Umożliwi Ci modyfikowanie i manipulowanie zdjęciami z wykorzystaniem wstępnych filtrów programu (ale i nie tylko), co sprawi że zaczniesz widzieć ogromną poprawę jakości obrazu oraz zaczniesz w końcu tworzyć grafiki dostosowane do identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Utworzone grafiki możesz wykorzystać oczywiście gdziekolwiek - oprócz Instagrama, idealnie nadadzą się również na Pinterest, newsletter czy Twoją stronę internetową.

Hootsuite

To jedna z najstarszych platform do zarządzania postami w mediach społecznościowych, która przez lata wyrobiła sobie pozytywną opinię na rynku. Darmowy plan umożliwia Ci zapoznanie się z platformą i jej funkcjonalnościami przed wskoczeniem na poziom Professional. Za darmo dostaniesz:

  • możliwość zarządzania 3 kontami społeczniościowymi
  • zaplanowanie do 30 postów w dowolnym czasie
  • integrację z bazą aplikacji zewnętrznych

Buzzsumo

Narzędzie, które umożliwi Ci identyfikację najpopularniejszych tematów w social mediach. Po wpisaniu hasła, które Cię interesuje uzyskasz listę popularnych postów wraz osiągniętymi przez nie wynikami (polubienia, udostępnienia). Za pomocą tej platformy będziesz również w stanie znaleźć influencerów do współpracy, a dokładniej ocenić ich potencjał i zasięgi. Możesz również przeprowadzić szczegółową analizę konkurencji i tego co i kiedy publikują, a także które treści cieszą się największą popularnością.