internetowy marketing

optymalizacja seo sklepu internetowego

Bezapelacyjnie za sukcesem każdego e-commerce stoi stale zwiększająca się ilość użytkowników odwiedzających stronę. To pierwszy i kluczowy element. Dopiero w drugiej kolejności możemy optymalizować sklep, aby zwiększyć współczynnik konwersji. Jednym z najbardziej efektywnych sposobów na pozyskiwanie ruchu do sklepu jest wyszukiwarka Google i tak zwane wyniki ograniczne.

polski rynek ecommerce

Nawet duże, uznane marki – przykro to stwierdzić –nie mają rzetelnej wiedzy o swoich konsumentach, opierają się na przesłankach. Czy ktoś sprawdza, kim jest jego klient? Przecież to podstawowa wydawałoby się wiedza w celu opracowania idealnego produktu, odpowiadającego potrzebom nabywcy.

Jaka powinna być strona firmowa

Jak dać się znaleźć w nieograniczonej przestrzeni Internetu, zagęszczonej do niemożliwości ilością informacji, kontaktów, sklepów, firm, portali, blogów... To nieproste zadanie może ci ułatwić najprostsza nawet strona internetowa.

jak nie stracić klienta

Uważasz, że nie potrzebujesz się o nich starać, ponieważ obroty firmy są wystarczające. I to pierwszy błąd w myśleniu. Nie wiesz, czy nie będziesz potrzebował więcej klientów jutro, a jeśli się o nich nie starasz, to tak samo łatwo jak się pojawiają, mogą się przestać pojawiać, zadzieje się to bez twojej świadomej działalności.

jak działać w ebiznesie

Biznes internetowy nie jest dla żółtodziobów. Trzeba wiedzieć, jak poruszać się w sieci, rozumieć internetową społeczność, by osiągnąć dobrą pozycję w internetowym biznesie. W sensie dosłownym i przenośnym. Aby dobrze prosperować w sieci, trzeba być łatwo dostrzegalnym przez wyszukiwarkę, a więc znajdować się wysoko na liście ebiznesowych firm.