- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Porady
- Odsłony: 1408
Content marketing to coraz popularniejszy sposób na pozyskiwanie użytkowników do witryny. Użytkownicy oprócz wpisywania haseł komercyjnych np. "telewizor" wpisują szereg haseł w poszukiwaniu informacji i porad np. "jaki telewizor wybrać", "czy warto kupić telewizor samsung". Content marketing w formie bloga to idealny sposób, aby udzielić potencjalnym użytkownikom wartościowej informacji. Przy okazji zbudujesz wizerunek swojej marki jako eksperta w swojej dziedzinie.
Sukces bloga zależy od dwóch elementów: treści i optymalizacji technicznej.
Treść na blogu
Najlepszym sposobem na sukces w content marketingu to wyczerpywanie tematu. Nie twórz artykułów na szybko. Poświęć czas na analizę i starannie poukładaj artykuł w logiczną całość. Postaraj się, aby użytkownik znalazł kompendium wiedzy na omawiany temat. Artykuły powinny być zbudowane na bazie zestawu fraz w jednej tematyce. Postaraj się o odpowiednie nasycenie treści frazami, a także wstaw główną frazę kluczową do tytułu artykułu. Znajdź również na serwisach "stock" dopasowane grafiki dla Twoich artykułów.
Elementy techiczne
- logiczny podział na kategorie (z czasem można dołożyć podział na podkategorie)
- przyjazne adresy URL
- odwzorowanie struktury bloga w adresach URL - http://www.nazwadomeny.pl/blog/artykul
- możliwość ustawienia meta tagów dla sekcji blogowej - strony głównej, stron kategorii i artykułów
- responsywność
- możliwość optymalizacji dodawanych obrazków (opisowy atrybut alt + przyjazne nazwy plików)
- automatycznie generowana mapa strony uwzględniająca sekcję blogową
- buttony społecznościowe (umożliwienie użytkownikom „sharowania” artykułów na serwisach Facebook, Pinterest, Instagram i Google+)
- mechanizm tagów
- breadcrumbs (okruszki chleba) uwzględniające stronę główną na najwyższym poziomie np. „Strona główna – Blog – Kategoria – Artykuł”
- wdrożone dane strukturalne Schema.org dla "article"
- Szczegóły
- Redakcja Yousoft
- Kategoria: Porady
- Odsłony: 1526
Chcesz dać się zauważyć w internecie? Właśnie założyłeś e-firmę i zastanawiasz się nad formą zaistnienia w bezgranicznej przestrzeni internetowej? Bez reklamy to się nie da.
- Szczegóły
- Redakcja Yousoft
- Kategoria: Porady
- Odsłony: 1162
Bycie w biznesie jest nie lada wyzwaniem, szczególnie wtedy, jeśli mamy zamiar się z tego utrzymać. Założenie sklepu nie jest zadaniem specjalnie trudnym, o wiele trudniejsze jest utrzymanie biznesu i jego rozwinięcie. Reklama jest dźwignia handlu, dlatego bez reklamowani się i swoich produktów oraz usług nie ma mowy, aby zaistnieć. Współczesny rynek konsumencki jeszcze nie oswoił się z potencjałem, jaki daje ebiznes.
Czytaj więcej: Synergia reklamy offline z reklamą internetową
- Szczegóły
- Redakcja Yousoft
- Kategoria: Porady
- Odsłony: 1642
Wystarczy znaleźć odpowiednią firmę marketingową, która specjalizuje się w reklamie internetowej i jasno określić swoje cele. Stworzenie skutecznej reklamy jest zadaniem dla profesjonalistów. Chwytliwe hasło, dowcipna grafika, ciekawa kolorystyka, to cechy dobrej reklamy.
Czytaj więcej: Dlaczego warto korzystać z agencji interaktywnej?