internetowy marketing

Jak stworzyć bloga który odniesie sukces?

Content marketing to coraz popularniejszy sposób na pozyskiwanie użytkowników do witryny. Użytkownicy oprócz wpisywania haseł komercyjnych np. "telewizor" wpisują szereg haseł w poszukiwaniu informacji i porad np. "jaki telewizor wybrać", "czy warto kupić telewizor samsung". Content marketing w formie bloga to idealny sposób, aby udzielić potencjalnym użytkownikom wartościowej informacji. Przy okazji zbudujesz wizerunek swojej marki jako eksperta w swojej dziedzinie.

Sukces bloga zależy od dwóch elementów: treści i optymalizacji technicznej.

Treść na blogu

Najlepszym sposobem na sukces w content marketingu to wyczerpywanie tematu. Nie twórz artykułów na szybko. Poświęć czas na analizę i starannie poukładaj artykuł w logiczną całość. Postaraj się, aby użytkownik znalazł kompendium wiedzy na omawiany temat. Artykuły powinny być zbudowane na bazie zestawu fraz w jednej tematyce. Postaraj się o odpowiednie nasycenie treści frazami, a także wstaw główną frazę kluczową do tytułu artykułu. Znajdź również na serwisach "stock" dopasowane grafiki dla Twoich artykułów.

Elementy techiczne

  • logiczny podział na kategorie (z czasem można dołożyć podział na podkategorie)
  • przyjazne adresy URL
  • odwzorowanie struktury bloga w adresach URL - http://www.nazwadomeny.pl/blog/artykul
  • możliwość ustawienia meta tagów dla sekcji blogowej - strony głównej, stron kategorii i artykułów
  • responsywność
  • możliwość optymalizacji dodawanych obrazków (opisowy atrybut alt + przyjazne nazwy plików)
  • automatycznie generowana mapa strony uwzględniająca sekcję blogową
  • buttony społecznościowe (umożliwienie użytkownikom „sharowania” artykułów na serwisach Facebook, Pinterest, Instagram i Google+)
  • mechanizm tagów
  • breadcrumbs (okruszki chleba) uwzględniające stronę główną na najwyższym poziomie np. „Strona główna – Blog – Kategoria – Artykuł”
  • wdrożone dane strukturalne Schema.org dla "article"
skuteczne sposoby reklamowania się w sieci

Chcesz dać się zauważyć w internecie? Właśnie założyłeś e-firmę i zastanawiasz się nad formą zaistnienia w bezgranicznej przestrzeni internetowej? Bez reklamy to się nie da.

Reklama tradycyjna

Bycie w biznesie jest nie lada wyzwaniem, szczególnie wtedy, jeśli mamy zamiar się z tego utrzymać. Założenie sklepu nie jest zadaniem specjalnie trudnym, o wiele trudniejsze jest utrzymanie biznesu i jego rozwinięcie. Reklama jest dźwignia handlu, dlatego bez reklamowani się i swoich produktów oraz usług nie ma mowy, aby zaistnieć. Współczesny rynek konsumencki jeszcze nie oswoił się z potencjałem, jaki daje ebiznes.

Dlaczego warto korzystać z agencji interaktywnej

Wystarczy znaleźć odpowiednią firmę marketingową, która specjalizuje się w reklamie internetowej i jasno określić swoje cele. Stworzenie skutecznej reklamy jest zadaniem dla profesjonalistów. Chwytliwe hasło, dowcipna grafika, ciekawa kolorystyka, to cechy dobrej reklamy.