internetowy marketing

reklamy w mediach społecznościowych

Dzięki internetowi życie społeczne ostatnich lat zmienia się w sposób diametralny. To nowa płaszczyzna komunikacji, która swym zasięgiem przyćmiewa wszystkie media. Jeśli chcesz się skontaktować z najdalszym miejscem na świecie, zobaczyć, usłyszeć, dowiedzieć się czegoś – zajrzyj do internetu.

Social media w biznesie

Reklamodawcy zorientowali się już po niedługim czasie funkcjonowania sieci, że oto właśnie otworzyła się nowa płaszczyzna kontaktów społecznych, zaistniała platforma wymiany myśli, poglądów, zdjęć, wszystkiego co da się przekazać nośnikiem elektronicznym. Akurat dzisiaj, gdyż technologia zmienia się w błyskawiczny sposób i daje coraz to nowe możliwości. Portale społecznościowe zastępują nam codzienne kontakty towarzyskie, rodzinne, z najbliższymi. Przy obecnym tempie życia, nie wychodząc z domu, o dowolnej porze i w dowolnym stroju możemy kontaktować się z kimkolwiek na dany temat. Wtedy, kiedy mamy na to czas i ochotę, a konkretna osoba zareaguje, kiedy ona będzie miała czas. To bardzo wygodne rozwiązanie nie pozbawia nas możliwości nawiązywania znajomości i podtrzymywania tych już zawartych, a jednocześnie pozwala żyć swoim własnym życiem, wypełnionym obowiązkami.

sieć społecznościowa

Reklama na social media

Zamieszczanie reklam na portalach społecznościowych jest najbardziej z efektywnych sposobów promocji i kampanii reklamowych. Budowanie fan page’y daje wymierne, przeliczalne efekty. Monitorowanie fejsa pozwala na kontrolowanie kampanii. Podobnie wszelkie kampanie społeczne, zwoływanie się internautów w określonym celu bądź na rzecz świadczy o ogromnej mocy sprawczej internetu, a także więzi łączącej internautów. Podobnie dzieje się z reklamami i marketingiem szeptanym w mediach społecznościowych. Mają one dużo wyższą wagę, są bardziej wiarygodne niż jakakolwiek inna reklama tradycyjna, czy inna reklama w internecie. Portale są bardziej skuteczne niż mailing czy pozycjonowanie. W jednej minucie reaguje tysiąc osób pisząc tak, kupuję, to jest dobre, przy produkcie który jest polecany przez znajomego znajomych od znajomej.